Vad våra kunder säger

”Airtime Sales är ett fantastiskt exempel på ett gynnande samarbete mellan två stora mediehus som gör planerings- och bokningsprocessen lätthanterlig och trevlig. Leveranserna är otroligt bra vilket hjälper våra kunder uppnå sina kommunikationsmål.”
Maria Grinevski, Broadcast Buyer på Carat Sverige

 

”Vi valde att annonsera hos Airtime Sales då de säljer både för MTG och Discovery. En bra kombination som passar vårt medieval. Det blir också ett starkt regionalt erbjudande. TV är fortfarande starkt och fungerar bra i kombination med andra medier”
Merja Haapasaari, Senior Project Manager Marketing på Viking Line

 

”Vi på EXIN har under åren provat oss fram med olika medier men aldrig TV. När möjligheten kom upp med att vara med och synas under OS-sändningarna tvekade vi aldrig. Ett bra erbjudande och proffsig uppföljning hela tiden. Resultatet var precis vad vi önskade oss. Många ringde, mailade och talade om att de sett vår film på TV. Målet var att fortsätta bygga vårt varumärke i ett nytt media. EXIN är nöjda med resultatet av vår kampanj”
Patrik Lundstedt, VD på EXIN

 

”Jag valde regional TV för att jag vet att där får vi störst räckvidd och väldigt bra frekvens. Airtime Sales kunde hjälpa oss med det här på ett lokalt och priseffektivt sätt. Att jobba med Airtime Sales är supertrevligt, dem är proffsiga, det är lätt, man får mycket hjälp, man får bra uppföljning och det finns alltid folk som hjälper en om man behöver, både med placeringar med det administrativa. Det funkar alldeles utmärkt”
Victoria von Reis, Marknadschef på Autoexperten
SE CASE-FILM